Berita CA

Alert!. Satu lagi masalah yang belum selesai, akaun Alertpay
sudah automatik bayar bulanan tetapi asterios tidak dapat dalam
akaun CA. Subscription due date juga tidak berubah dan upline
tidak dapat komisen tajaan. Saya sudah maklumkan kepada Admin CA.

Perhatian: Ini hanya untuk ahli yang upgrade sebelum
website baru dilancarkan....

Contoh jika next renewal date ialah 20hb Feb 2011, sila cancel
subscription dan upgrade semula pada atau sebelum 19hb Feb.

*** Panduan Cancel Subscription/Hentikan Langganan/Upgrade semula melalui Alertpay***
#1. Login Alertpay.com
#2. Lihat "Subscription Payment to asteriacorp@gmail.com dan klik completed.
Jika tidak jumpa, klik History/All Activity
#3. Sebaris dgn Transaction Type, klik "View subscription details"
#4. Lihat dan klik button "Cancel Subscription" warna oren.
#5. Login Club-Asteria.com
#6. Upgrade membership semula.. (jangan risau, asterios tidak akan reset)


Sesiapa yang sudah buat bayaran bulanan tetapi tidak dapat asterios atau
upline tidak dapat komisen, sila contact support (submit ticket)

Ini contoh message ke Support.

Diri sendiri.
Help Topic: Monthly Membership fee
Subject: Asterios not updated
Message: "I paid for monthly subscription on DATE with Alertpay (email AP)

but my account not updated with 20 asterios. Here is the receipt of payment"

Payment Details
Date: February 16, 2011 11:11:27 PM
Reference Number: 13AAB-6DAFD-838A2
Amount Paid: $19.95 USD
Next Payment Date: 3/16/2011

(sila copypaste resit yang sebenar seperti diatas. Ini hanya contoh)

Penaja/Upline
Help Topic: Monthly Membership fee
Subject: Referral Commission not updated
Message: \'My referral (Name of Referral & Member ID) paid for monthly

subscription on DATE with Alertpay (email AP) but my account not updated
with referral commission."

T/kasih

===========================================================================

Salam sejahtera
Dimaklumkan website Club-Asteria sudah boleh dicapai dan dibuka dengan laju, tahniah kepada Club-Asteria. Sehubungan dengan itu, anda disyorkan membaca semua berita "news" dan edit profile termasuk upload gambar anda. Anda tidak perlu upload salinan kad pengenalan.
Sila biasakan diri dengan dengan fungsi-fungsi di "back office" atau member area kerana apa yang anda lihat tidak lagi sama dengan sebelum ini. Luangkan masa anda untuk mengkaji dan memahirkan dengan fungsi tersebut termasuk produk yang diberikan.
Apa yang jelas ialah semua proses upgrading membership dan purchases asterios termasuk menjadi Network Director sudah automatik dimana ganjaran asterios akan diberikan dengan segera. Sekiranya asterios tidak diterima, sila tunggu sebentar untuk ia dikemaskini.
Belian minimum asterios untuk mendapatkan matching bonus ialah $250 sekali bayar. Belian dalam pecahan yang kecil seperti $100+$150 tidak layak untuk mendapat matching bonus.
Permohonan untuk menjadi Network Director (ND) juga sudah jelas dinyatakan. Anda mesti membuat bayaran sekali gus, tiada lagi pecahan bayaran seperti sebelum ini. Anda disyorkan untuk membuat deposit ke akaun Alertpay, CashX atau Towah sebelum membuat permohonan untuk menjadi ND.
Untuk makluman, bonus ND (GVR) masih belum dikemaskini. Begitu juga maklumat My Referral masih lagi 1 level dan Global Volume Report juga belum ada. Maklumat terkini akan diumumkan nanti dari masa ke semasa.
Nota: Club Asteria TIDAK terlibat dengan sebarang unsur pelaburan.
Admin
==========================================================================


Website Baru CA "Live" & Link Referral berubah
Website baru CA sudah berfungsi, sila update referral link anda kerana ia sudah bertukar..

Link asal
http://club-asteria.com/index?refid=memberID
Link baru
http://club-asteria.com/member/register?refid=memberID

Juga banner yang lama
http://club-asteria.com/public//affiliate-banner-images/250x250.jpg
Yang Baru
https://club-asteria.com/modules/myaccount/img/250x250.jpg

Sila update website/blog promosi anda...

Juga sila lengkapkan profile anda di "back-office" atau Edit Profile
Login -> Account -> Edit Profile

Termasuk upload "scan IC/Kad pengenalan" di Upload MyPhoto.

Jangan lupa untuk klik/baca News yang "blinking" tu...

Kegagalan update profile dan baca news akan menyebabkan anda tidak menerima bonus mingguan/tajaan termasuk juga sesiapa yang gagal membuat bayaran bulanan (langganan)

Server masih slow, harap bersabar...

Maklumat lanjut akan diberitahu...
Admin
 =========================================================================

Salam sejahtera
Bonus minggu ini sudah masyukk... 6.48%,...Server crashed/jammed sbb masing2 amik bonus.. harap bersabar.
--------------------------------------------------------------------------------------
Sila baca info terkini (news) di website Club-Asteria. Berikut adalah ringkasan..

Pelancaran website baru club-asteria ditangguh sehingga hari Isnin kerana memberi
laluan kepada pemberian bonus hari ni dan cashout. Proses upgrading melibatkan
lebih 120,000 akaun ahli dan server baru boleh menampung sehingga 1 juta ahli.

Antara ciri-ciri automatik terbaru website nanti ialah .
  • Bayaran langganan melalui Alertpay, Paypal, SolidTrustPay, CashX dan yang
  • terbaru Towah (akan diumumkan kemudian)
  • Ganjaran keahlian 10 asterios untuk ahli silver dan 20 asterios untuk ahli Gold.
  • Komisen tajaan $4.50 untuk upline silver dan $9 untuk upline gold
  • Belian program, produk, servis dan asterios
  • 10% komisen tunai kepada upline dimana ahli beli program, produk, servis dan asterios
  • Network Director boleh upload gambar dan testimoni dari "back-office"
Berikut adalah perkara PENTING
  • Rekod transaksi cash & asterios dari sistem lama tidak akan dipindahkan ke
sistem baru. Anda akan diberikan link ke rekod transaksi tersebut untuk
beberapa bulan bagi tujuan menyalin data ke komputer sendiri untuk
rujukan dikemudian hari
  • Anda mesti melengkapkan profile di "back office"
  • Semua warganegara US dan yang tinggal di US yang mendapat pendapatan/komisen
club-asteria melebihi $600 setahun diminta mengisi borang khas dari
kerajaan US. Kegagalan menyebabkan cashout tidak dibenarkan.
  • Anda diingatkan mesti membaca "news" untuk layak mendapatkan bonus
mingguan dan komisen.
  • Adalah PENTING sistem baru akan mengenalpasti ahli yang tidak membuat
bayaran bulanan (langganan) dan menukar status ke FREE dimana anda tidak
layak menerima sebarang komisen atau bonus mingguan. Adalah menjadi
tanggungjawab anda untuk sentiasa membayar langganan bulanan (monthly subscription)
  • SolidTrustPay tidak lagi akan digunakan sebagai agen pembayar sehingga
hujung bulan Februari. Anda diminta menggunakan agen pembayar yang lain.
Manafaat (benefits) tambahan.. Anda tentu sudah maklum Club-Asteria ada
memperkenalkan 3 produk eksklusif iaitu
  • e-commerce solution: www.asteria-pro.com
  • lead capture/email marketing portal: www.asteriastar.com
  • Entrepreneurial education series: www.clubasteriaeducation.com
E-commerce solution dan Entrepreneurial education series adalah 2 produk yang amat
bernilai yang diberikan PERCUMA kepada semua ahli GOLD. AsteriaStar adalah
PERCUMA kepada Network Director sahaja. Juga boleh dilanggan dengan
$99 sebulan atau $250 untuk 90 hari.

Harap Maklum. Maklum lanjut sila baca "News" BILA SEMUANYA SUDAH OK NANTI.


Terima kasih
Admin


 =========================================================================

Salam sejahtera kepada semua ahli Myasteria-Club

BERITA BAIK UNTUK SEMUA AHLI:
Proses penghijrahan ke sosoftware baru akan dilakukan pada hari Rabu/Khamis ini.
Proses pemindahan data ke software baru akan mengambil masa 24 jam.
Dalam masa proses pemindahan ini anda melawat webs ini TETAPI TIDAK BOLEH:
1) Mengekses/login ke backoffice
2) Mendaftar ahli baru
Sila ikuti perkembangan terbaru dari masa ke semasa
Perkembangan lanjut semasa proses "upgrading" ini boleh diikuti melalui http://www.cumada.com/index.php?ref=NEWS.asteria

Club-Asteria mengorak langkah kehadapan dengan memperkenalkan produk bercirikan "e-commerce" yang canggih. Sila lihat Video E-Commerce di http://www.asteria-pro.com/VideoTraining/intro2ecommerce1.htm

Sekian harap maklum

Admin
Myasteria-Club


==========================================================================
Salam sejahtera semua ahli Myasteria-Club
BERITA TERKINI:
Club-Asteria dalam proses memindahkan data ke website baru sekarang sehingga minggu depan dan dijangka "live" pada hari Rabu (hari khamis disini). Buat masa ini link "My Referral" dan "Program Identifier" ditiadakan semasa proses pemindahan data dan akan kembali berfungsi selepas website baru "live" Club-Asteria juga akan mengkaji semula produk dan program yang sediaada. Nantikan pengumuman menarik dari Club-Asteria dalam masa beberapa hari lagi.
Harap maklum

Ikhlas dari
Admin Myasteria-Club
 =========================================================================

 Salam sejahtera semua ahli Myasteria-Club.com

Semoga semunya dalam keadaan sihat dan sukses selalu. Seperti biasa saya ingin sampaikan beberapa berita terkini dan peringatan kepada semua ahli.


PEJABAT Club Asteria di Hong Kong

Pejabat Club Asteria di Hong Kong telah dibuka. Berikut adalah alamat pejabat CA Hong Kong

Asteria Holdings Limited (Hong Kong)
Suite 1005, Albion Plaza
2-6 Granville Road
Tsimshatsui, Kowloon
Hong Kong
Fax: 1-703-832-0772
Email: info@club-asteria.com


Polisi Baru Club-Asteria (Penting)

Sila login club-asteria dan baca berita terkini mengenai Polisi Baru.

Secara umumnya tujuan Club-Asteria ialah membantu setiap ahli mendapat pendapatan tambahan supaya boleh menyara kehidupan keluarga tersayang disamping membantu mereka yang memerlukan. Dan yang keduanya ialah untuk memaksimakan keuntungan dan memastikan dapat membelanjakannya secara berhemah untuk membantu mereka yang menghadapi musibah atau bencana diseluruh dunia.

Setiap minggu, keuntungan syarikat bergantung kepada hasil jualan dan belian produk/perkhidmatan oleh ahli Club-Asteria. Setiap ahli harus memahami bonus mingguan yang diterima ditentukan oleh hasil keuntungan yang diperolehi. Oleh itu, lebih banyak usaha kita bersama memajukan Club-Asteria maka lebih tinggi keuntungan yang akan dikongsi bersama.

Maka itu, polisi akan datang akan memberikan lebih bonus kepada mereka yang berusaha keras dan menyumbang untuk kejayaan syarikat.

Juga dimaklumkan "Matching Bonus" terus mendapat sambutan dan promosi ini akan diteruskan untuk sepanjang bulan Feb 2011 dan terhad kepada 3000 asterios setiap ahli. Untuk bulan Mac 2011, akan diberitahu nanti.

Juga berlaku perubahan polisi besar pada Network Director (ND) dimana setiap ND akan menerima maksima $10,000 sebulan untuk satu ND leg dan jumlah besar maksima ialah $25,000 sebulan. Dengan cara ini, lebih banyak duit (fund) akan dikongsi dengan ahli Club-Asteria dan juga dapat membantu mereka yang memerlukan.

Website Baru Club Asteria

Website Club Asteria yang baru akan dilancarkan pada bila-bila masa sahaja sebaik sahaja semua masalah teknikal selesai.



Perhatian: Club-Asteria BUKAN Program Pelaburan

Diminta kerjasama kepada ahli Club-Asteria yang membuat iklan dimedia elektronik (web/blog) dan suratkhabar supaya tidak memberikan maklumat yang salah kepada orang ramai. Perlu diketahui Club-Asteria bukan skim cepat kaya atau skim pelaburan. Tiada unsur pelaburan yang terlibat dalam program ini. Club-Asteria adalah program referral (keahlian). Sila dapatkan maklumat yang lengkap dari pihak syarikat jika anda ada kemusykilan.


JIKA ANDA MEMPUNYAI SEBARANG MASALAH, SILA HUBUNGI UPLINE/SPONSOR ANDA.



Jumpa lagi

Admin
Myasteria-Club.com

 ==========================================================================
Salam sejahtera
Adalah dimaklumkan sempena ThanksGiving di USA, pejabat CA akan bercutisehingga hari Isnin, 29hb Nov. Dimaklumkan juga pihak pengurusan baru sahaja selesai bermesyuarat lembaga pengarah (board meeting) di WIN University conference, Las Vegas dan juga perjumpaan dengan beberapa rakankongsi yang berpotensi. Pihak syarikat akan umumkan beberapa maklumat baru dan menarik sebagai tambahan kepada program CA minggu depan.Sila Rujuk "News di backoffice"
Ohya, bonus minggu ini 7%.
***SENTIASA PASTIKAN AKAUN ALERTPAY ANDA SENTIASA MEMPUNYAI BAKI MINIMA USD20 UNTUK AUTOMAINTAIN****

PIHAK ADMIN AKAN MEMADAMKAN MANA-MANA NAMA YANG TIDAK UPGRADE LEBIH DARI SEBULAN DI WEBS PROMOSI MYASTERIA-CLUB. HARAP MAKLUM
Terima kasih
Admin

 =======================================================================
Salam sejahtera semua ahli CA

Club-Asteria Bayar Bonus Tanpa Gagal

Tahniah kepada anda yang sudah menjadi ahli club-asteria dan terus menerima bonus mingguan setiap hari khamis atau pagi jumaat (waktu Malaysia). Bonus minggu ini 7.25%

Untuk anda yang masih keliru antara Alertpay dan CashX, berikut adalah panduan. Sekiranya anda masih baru dalam Club-Asteria, sila gunakan hanya Alertpay. Cara deposit juga saya ada sertakan di http://www.pendang.ws/depositAlertpay.html Sila pastikan anda ikuti panduan yang diberikan.

Antara kesilapan besar yang dilakukan apabila deposit duit ke Alertpay ialah melalui mesin ATM dan menggunakan Bank Deposit Code yang sama didalam blog. Deposit melalui mesin ATM tidak boleh dilakukan kerana ia tiada ruang untuk memasukkan Bank Deposit Code dan pihak Alertpay tidak dapat membuat rujukan. Juga Bank Deposit Code juga unik bagi setiap pelanggan Alertpay, sila pastikan anda menggunakan Bank Deposit Code anda sendiri seperti yang dinyatakan dalam blog.

Penggunaan CashX disyorkan apabila anda sudah lama/biasa dengan Club-Asteria dan mahu mengelakkan dari caj transaksi alertpay terutama apabila akaun Alertpay anda sudah dinaiktaraf ke Personal Pro atau jika anda sudah biasa dengan transaksi online banking.

Jika anda ada sebarang masalah, sila hubungi sponsor anda.

Iklas dari,

Upline saya, Dahlan
http://www.myasteria-club.com
=======================================================================
Salam sejahtera,

Terlebih dahulu saya ucapkan tahniah kepada semua ahli Club Asteria kerana baru sahaja menerima bonus profit sharing untuk minggu ini sebanyak 7%.  Club Asteria tidak pernah gagal membayar bonus setiap minggu sejak beroperasi.


Terdapat beberapa orang yang bertanya kepada saya, " tak takut overpaid ke?". ... " boleh tahan lama ke Club Asteria ni?" dan macam-macam lagi.


Saya rasa mereka yang bertanya itu mungkin tidak baca news atau tidak tahu bagaimana Club Asteria membuat bayaran. Untuk maklumat semua, Club Asteria bukan program invesment/pelaburan yang menjanjikan pulangan % tertentu dan bukan juga MLM. Club Asteria adalah program perkongsian keuntungan yang tidak pernah menjanjikan GUARATEE dapat bonus denagn peratus tertentu. Club Asteria hanya menjanjikan akan mengagihkan 75% dari keuntunganyang diperolehi kepada ahli-ahlinya mengikut julah asterios yang ahli miliki. 25%  lagi adalah untuk belanja mengurus. Ini bermakna jika tidak mungkin 'overpaid' sebab bayaran bonus kepada ahli adalah dari keuntungan. Jika tiada untung langsung, maka ahli akan dapat 0% pada minggu tersebut, tetapi rekod Club Asteria sehingga kini adalah cemerlang sebab bayaran bonus tidak pernah kurang dari 7% setiap minggu.


Berikut adalah apa yang dinyatakan oleh Andrea dalam news.
Please do not use or imply words like “guarantee”, “10% per week”, “Investment”, etc. in your invitations to others as they might rely entirely on what you tell them instead of reading our website and Terms of Service.  Please do NOT mislead others or take advantage of them if they do not speak English very well and cannot ascertain by themselves what we are explaining on our website.  To clarify:

Guarantee:  Since we have no control over the income that we receive weekly, we cannot guarantee to pay any specific percentage per week.  The only thing that we do guarantee is that we will distribute 75% of the revenues received every week back to the Members in the form of commissions and bonuses.
Thank you for helping to protect the image of Club Asteria.

Andrea Lucas
Managing Director

Ikhlas dari Upline saya,
Dahlan
=========================================================================
Salam sejahtera dan selamat bertemu lagi semua ahli Club Asteria.

Tahniah kepada mereka yang sudah upgrade. Bonus pasif (profit sharing) minggu ini ialah 7.75% Seperti kita sedia maklum bonus profit sharing adalah tidak tetap kerana bergantung kepada keuntung syarikat. Sejak Club Asteria tidak pernah gagal membuat bayaran bonus setiap minggu. Kini ahli Club Asteria dari seluruh dunia terus bertambah dengan semakin cepat.

Kepada mereka yang telah mendaftar tetapi mempunyai masalah untuk upgrade atau buat belian asterios sila hubungi penaja anda. Semakin lama kita tunggu, semakin banyak masa yang kita rugi sebab minggu demi minggu terus berjalan.

Kepada mereka yang telah mendaftar di webs promosi dan sudah upgrade, sila pastikan webs promosi anda telah diaktifkan.

Club-Asteria bukan semata-mata Profit Sharing

Saya difahamkan ramai yang beranggapan Club-Asteria hanya profit sharing semata-mata. Sila lihat BIG PICTURE. Apa yang anda lihat sekarang bukan yang sebenarnya. Program ini masih baru diperingat pra-pelancaran (pre-launch). Website baru dengan sistem yang lebih canggih dengan lebih banyak produk/program/perkhidmatan sedang dibangunkan dan akan diumumkan. Sila rujuk page "Club-Asteria" atau website Club-Asteria (klik About Us - What We do) untuk penerangan lanjut.

BUKTI CLUB ASTERIA BUAT BAYARAN SETIAP MINGGU => KLIK SINI

sekian & ceria-ceria selalu.
Ikhlas daripada, 
Upline saya, Dahlan Ishak



======================================================================

We encourage our Members to promote Club Asteria.

We want you to take full advantage of the benefits you receive as a Gold Member when you invite your friends to also become Gold Members. As you know, every Gold Member in your organization will yield $9 to you every month for as long as both you and they are active Members ($4.50 for Silver Members). Make spreading the word about Club Asteria your business and soon you will enjoy a very nice and steady income from it.

However – please be very careful about the methods and words you use to promote Club Asteria. You can be sure that we will know about all websites and emails that are generated by our Members in their efforts to grow their organization. We will find the websites on the Internet ourselves or someone will send us a link or copy of an email they received to verify if what is said there is in fact true. It is very unfortunate that we have had to suspend several members who published misleading and blatantly false information about our business model and generous commission policy.

Please do not use or imply words like “guarantee”, “10% per week”, “Investment”, etc. in your invitations to others as they might rely entirely on what you tell them instead of reading our website and Terms of Service. Please do NOT mislead others or take advantage of them if they do not speak English very well and cannot ascertain by themselves what we are explaining on our website. To clarify:

Guarantee: Since we have no control over the income that we receive weekly, we cannot guarantee to pay any specific percentage per week. The only thing that we do guarantee is that we will distribute 75% of the revenues received every week back to the Members in the form of commissions and bonuses.

Investment: We are not a bank nor an investment house that holds your money, invests it and then gives you a certain return. You purchase programs, products (including Asterios) and services from Club Asteria the same way as you purchase them from any other source – there is no investment involved or implied. Network Directors purchase a position of leadership and that entitles them to earn commissions up to 30% on the sales generated by their entire organization.

Passive Income: Our business model assures you steady income and we would like you to promote that rather than passive income, although that is an option too. We want you to get involved in our cause and make a difference in the lives of others by showing them how they too can make a good living from their participation in Club Asteria.

We have given our Gold Members all the tools they need to promote Club Asteria the proper way. Please use your free Cumada account with a series of 7 pre-written emails that are automatically sent to your recruits. Before publishing websites that promote Club Asteria please let us take a look at them before they are made public. We want to help you find new Members who understand our business model and make an informed decision when they join. They will be the ones that remain active Members and make your business grow, not those who come on board for a free ride.

Thank you for helping to protect the image of Club Asteria.

Andrea Lucas
Managing Director 

===================================================================

Salam ahli club asteria,
 
Berita baik untuk semua ahli. Pihak pengurusan Club Asteria
sekarang sebuk menyiapkan software dan mengemaskini data
supaya semuanya berjalan lancar. Kebanyakn kerja-kerja
sekarang dilakukan secara manual. Semua ahli diharap bersabar
jika akaun anda lambat dikemaskini.
Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit di CashX
Seperti yang sedia maklum, Club-asteria telah memperkenalkan satu lagi pilihan Payment Processor
selain Alertpay iaitu CashX. Ahli2 club-asteria boleh membuat pembayaran keahlian dan pembelian
produk/perkhidmatan termasuk asterios menggunakan kad kredit/debit melalui CashX.
Caranya login ke CashX dan klik Deposit, pilih credit card. Masukan jumlah yang dikehendaki,
Jika anda hendak beli asterios USD250 anda perlu masukan USD270 seperti berikut selepas ditolak Fees,
jumlah yang dimasukan ke CashX adalah USD254.40 (mengikut kadar semasa)
Anggaran USD270 kurang dari dari RM900 ketika ini.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Salam sejahtera semua ahli Club Asteria.

Selamat bertemu lagi, kali ini saya cuma ingin sampaikan maklumat
dari Andrea Lucas (Managing Director).


Kad Debit MasterCard & Pemindahan Wang Tak Lama Lagi..

Pihak club-asteria sudah menandatangani perjanjian dengan 2 syarikat penyedia perkhidmatan kewangan kepada ahli2. Kami percaya kemudahan ini akan menjadi satu revolusi baru untuk memudahkan penghantaran wang ke mana-mana diseluruh dunia dengan lebih selamat, pantas, mudah dan murah.

Perkhidmatan yang akan disediakan dalam masa 30 hari lagi adalah untuk kemudahan ahli termasuk penggunaan e-wallets, kad debit mastercard baru dan teknologi mobile dimana kita boleh lakukan pemindahan wang (money transfer) dengan mudah.

Sila login club-asteria untuk berita dalam english.
EXCITING NEWS – MASTERCARD DEBIT CARDS AND MONEY TRANSFER SERVICES ARE COMING!
Posted On:09/24/10
We have just signed service and partnership agreements with two companies that will be delivering very exciting financial services to our members.   We believe that these services will revolutionize the way money will be transferred around the world.  When you see the security, speed, convenience and low cost offered by both companies you will be very impressed.  

The services that we are rolling out over the next 30 days for the benefit of our members will include electronic e-wallets, new MasterCard Debit Cards and the mobile technology to move funds from one place to another and to your loved ones anywhere in the world.  As we introduce these services you will have a chance to share this great news with your friends and family and extend the many benefits to them as well.

These are exciting developments and we are thrilled to be able to bring them to you!

Andrea Lucas
Managing Director

Iklas dari
Yazid

0138351583
azied_80@yahoo.com.my
azied_80= ym


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Salam sejahtera semua ahli Club Asteria.

Terlebih dahulu saya ingin ucapkan tahniah kepada semua ahli yang sudah upgrade kerana telah pun terima bonus mingguan setiap pagi Jumaat.

Club Asteria sentiasa mengemaskini software dan kemudahan untuk ahlinya sebelum pelancaran rasmi yang dijangkakan January 2011 nanti.  Sekarang Club Asteria memberi satu lagi kemudahan pengeluran bonus iaitu pengeluaran melalui
CashX/DebitCard.dimana anda boleh mengeluarkan wang dimana2 ATM seluruh dunia.


Sekiranya anda berminat, sila daftar percuma di DAFTAR CASHX/DEBITCARD dan dapatkan kad debit percuma. Atau klik banner di bawah.



Kad debit cashX memberi banyak kemudahan seperti transfer usd FREE antara pemegang kad, mengeluaran wang dari ATM yang mempunyai logo Mastercard di seluruh dunia. Kita boleh guna kad ini seperti mana-mana kredit/debit kad lain untuk semua urusan secara online atau offline bisnes.
Take advantage of this offer while it is FREE to start.  You can upload and withdraw funds from almost every country in the world.  CashX will send you a Debit Card with no upfront fees.  To obtain a Debit Card you simply upload a Drivers License or other poto ID.  Once you have added funds to your account, you can transfer money to anyother Cardholder Free-Of-Charge. It's Fast, Easy and there are Very Low-Cost loaing fees with immediate start up.  You can laod and process payments in minutes

Sekian untuk maklumat semua.
Semoga kita sama-sama terus menuju kejayaan

***SILA FWRD BERITA BAIK INI KEPADA SEMUA DOWNLINE ANDA***
Yazid 0138351583
http://janapasif.blogspot.com